loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 493 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

Lucky Patcher 2.0.6 یک برنامه کوچک برای سیستم عامل اندروید می باشد که لایسنس بازی و نرم افزارها را از بین می برد. برخی از نرم افزار ها نیاز به فعال سازی دارند که توسط این برنامه می توانید به سادگی آن ها را فعال یا کرک کنید و با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید. برای اجرای Lucky Patcher نیازمند سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر و همچنین دستگاه روت شده می باشید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 647 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (3)

 

این بار در وبسایت تفریحی 90، بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی شبیه ساز ورزش جذاب و تماشایی راگبی می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وبسایت تفریحی 90 واقع شود.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 270 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

بدون شک شما نیز مرورگر گوگل کروم را می شناسید. مرورگری که در مدت زمان کوتاهی توانسته سهم بسیار مناسبی را از بازار مروگرها کسب نماید. این بار شما می توانید این مرورگر خوش دست و سریع را در سیستم عامل اندروید تجربه نمایید. Chrome که مخصوص سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر می باشد دارای امکانات بسیار گسترده و مناسبی در مرور صفحات وب می باشد. مرورگر Chrome را در ادامه از وبسایت تفریحی 90 دریافت نمایید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 218 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "در جستجوی بهار" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 251 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

این بار در وبسایت تفریحی 90 نسخه جدید مرورگر معروف و محبوب Firefox برای گوشی های اندروید را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. مواردی که در نسخه جدید به برنامه اضافه گردیده اند شامل : اضافه کردن Do Not Track option در تنظیمات ، حرکت افقی روان تر و انیمیشن های CSS3 ، افزایش سرعت, مخصوصا در لود صفحه در شبکه ۳G ، اصلاح یک سری از باگ ها و سازگاری با SwiftKey می باشند . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از وبسایت تفریحی 90 دریافت نمایید .

 

http://up.website90.com/1234.gif

محمدرضا قندهاری بازدید : 272 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "وردی که بره ها می خوانند" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 354 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

۱Weather، برنامه ای بسیار مفید و کاربردی برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد. این برنامه می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را نشان بدهد. این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر نصب می شود.

 

http://up.website90.com/1234.gif

محمدرضا قندهاری بازدید : 262 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)

این بار در وبسایت تفریحی 90 بازی بسیار زیبا و دیدنی Rubiks Cube مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. بازی سرگرم کننده مکعب روبیک را می توانید درون موبایل و تبلت تان بازی کنید. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

http://up.website90.com/1234.gif

محمدرضا قندهاری بازدید : 561 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

| دانلود بیش از ۱۰۰۰ برنامه و بازی آندروید ، با حجم ۹۶۵ مگابایت |

 

 

این پک شامل صدها بازی و برنامه ی متنوع برای سیستم عامل آندروید می باشد . شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها و بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

http://up.website90.com/1234.gif

محمدرضا قندهاری بازدید : 289 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

http://up.website90.com/Pictures/Zombie-Slay.jpg

این بار در وبسایت تفریحی 90 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Slay را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. زامبی ها همه جا هستند و شما باید برای نجات جان خود و مردم آنها را از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وبسایت تفریحی 90 واقع شود.

http://up.website90.com/1234.gif

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 277 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

http://up.website90.com/Pictures/New-Mobile-Ringtones.jpg

 

مجموعه ای از جدیدترین رینگتون های مخصوص موبایل را برای شما آماده کرده ایم که فرمت این آهنگ ها MP3 بوده و در اکثر مویایل ها قابل استفاده می باشند . تمام این صدا زنگ ها در سال ۲۰۱۲ منتشر شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید.

 

http://up.website90.com/1234.gif

محمدرضا قندهاری بازدید : 343 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

 

http://up.website90.com/Pocket-Frogs.jpg

این بار در وبسایت تفریحی 90 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Pocket Frogs را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید بیش از ۱۵۰۰۰ قورباغه منحصر به فرد را در هر زمان و هر کجا، کشف کنید، جمع آوری کنید، معامله کنید و به آنها غذا بدهید . می توانید قورباغه ها را با دوستانتان معامله کنید، به انواع جالبی از آنها را جمع آوری کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وبسایت تفریحی 90 واقع شود.


http://up.website90.com/1234.gif

محمدرضا قندهاری بازدید : 338 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)

این بار از وبسایت تفریحی 90 ، کتاب پر محتوی چلیپا نسخه آبان ٩٠ برای موبایل را آماده دریافت ساخته ایم.محتوی این کتاب شامل پیامک – داستانهای کوتاه و پندآموز – دانستنیها – پزشکی – بیوگرافی – روانشناسی – شعر – مطالب طنز و جالب – کامپیوتر و موبایل و… می باشد.این کتاب با فرمت جاوا می باشد و شما می توانید بر روی تمامی گوشی های ساپورت کننده Java نصب و استفاده کنید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 250 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Quietness مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در وبسایت تفریحی 90 قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 2,583
  • بازدید کلی : 614,335