loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 272 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

شاید باورتون نشه ولی ظاهرا توی هیچ شهر دنیا به اندازه لندن، آدامس‌های جویده‌شده ی چسبیده بر روی زمین نیست و میشه حدس زد که آمار مصرف آدامس در بین مردم این شهر چقدر بالاست! تا جاییکه یکی از کارهای مهم و مستمر مأمورهای شهرداری اونجا پاک کردن این آدامس ها با کاردکی هست که همیشه اون رو بهمراه دارند. هر چند وجود این آدامس های روی زمین نشانه ای از عدم رعایت نظافت شهری از سوی شهروندان بریتانیایی است ولی بد نیست بدونید که یه آقایی بنام بن ویلسون (Ben Wilson) برای اینکه این مشکل رو بعنوان یک مسئله زیست محیطی به رخ شهروندان و همینطور مسئولین شهر بکشه و به نوعی اونها را مجاب به حفظ نظافت شهری کنه، با روش های خاصی روی این آدامس های گوشه کنار شهر نقاشی می‌کشه که یک مجموعه جالب از عکس‌ این آدامس‌های نقاشی‌شده رو می‌تونین در ادامه این مطلب از وبسایت تفریحی 90 ببینید ...

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 262 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

در پی تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر پخش فیلم اصغر فرهادی در سینماهای سرزمین‌های اشغالی، هزاران اسرائیلی برای دیدن این فیلم ابراز علاقه کرده‌اند.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از سایت اوباما، تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی پخش فیلم جدایی نادر از سیمین در برخی سینماهای سرزمین‌های اشغالی، با ابراز تمایل شهرک‌نشینان صهیونیست مواجه شده است چرا که به ادعای آسوشیتدپرس، آن‌ها معتقدند که این فیلم، با تصویری که دولت این رژیم سال‌ها در مورد ایران به آنان القا کرده، کاملاً متضاد است.

 فرست‌پست به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: در حالی که روزنامه‌های اسرائیلی هر روز از تهدید هسته‌ای ایران خبر می‌دهند اما از 10 روز پیش تاکنون، تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها تلاش کرده‌اند یک فیلم درام ایرانی را ببینند.

این گزارش افزوده: صهیونیست‌ها تعصب زیادی به فیلم اسرائیلی «پاورقی» ساخته جوزف سدار که در این دوره از جشنواره اسکار شرکت کرده بود داشتند اما با وجود این، علاقه زیادی به دید فیلم جدایی نادر از سیمین، که قرار شده در سرزمین‌های اشغالی پخش شود، از خود نشان داده‌اند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 261 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

 

پول پارو کردن، آنهم در اوج جوانی آرزویی است که البته از قدیم گفته اند بر جوانان عیب نیست! داشتن پول و سرمایه هنگفت، اما برای برخی از جوانان نه تنها آرزو نیست که به حقیقت پیوسته است.

در این گزارش قصد داریم جوانانی را به شما معرفی کنیم که به معنای واقعی کلمه پول پارو می کنند و در حالی که چند تن از آنان کمتر از 40 سال دارند، پول خردشان میلیون است و با میلیارد سر و کار دارند.

جوانان ترین ثروتمندان دنیا از نگاه مجله فوربس را در این پست خواهید شناخت.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 307 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

سربازان آمریکایی که از سوی ارتش آمریکا در عملیات های دفاع داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند آموزش ها و تمرینات سختی را میگذرانند که گوشه ای از این تمرینات را در تصاویر این مطلب می بینید.

محمدرضا قندهاری بازدید : 306 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

http://up.website90.com/winter_cny_rdax_65.jpg

 

سال چینی هم به مانند سال شمسی ایرانیان، با نمادهایی از جنس حیوانات شناخته می‌شود؛ آن هم با شباهتی بسیار، ولی سال نوی چینی امسال، سال اژدهاست و این یعنی بهانه‌ای دوچندان برای جشن گرفتن در پرجمیت‌ترین کشور دنیا.

از رقص شیر گرفته تا دعا در معبد؛ دیدن تصاویری از آغاز سال نو در کشوری که سنت‌ ها در آن بسیار ارزشمند هستند، حتما خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش «تابناک» و به نقل از وبسایت تفریحی 90 گاهشماری چینی، از رایج‌ترین تقویم‌ها در کشورهای شرق و جنوب شرق آسیاست، به ویژه در کشورهایی که چینی‌ها، اکثریت قومی آن را تشکیل می‌دهند و یا دست‌کم، اقلیتی قدرتمند در آن کشور هستند.

این گاهشمار، ترکیبی از گاهشمارهای شمسی و قمری است و حرکت ماه و خورشید، تعیین کننده روز‌ها، ماه‌ها و سال‌ها هستند؛ به این ترتیب که آغاز سال نوی چینی در ماه بهمن (حد فاصل ۲۱ ژانویه تا ۲۱ فوریه) است و چینی‌ها در این بازه زمانی، حلول سال جدید را جشن می‌گیرند.

در تقویم چینی، سال‌ها با دوازده نماد شناخته می‌شوند که بنا به باورهای قدیمی، این نماد‌ها، نشان‌دهنده سرنوشت سرزمین چین در آن سال است. این نماد‌ها در واقع دوازده حیوان هستند که سال‌ها به نام آن دوازده حیوان شناخته می‌شود؛ درست به مانند تقویم شمسی.

این دوازه نماد جانوری، هر یک دارای ویژگی‌هایی هستند و هر کدام به مدت یک سال حکمرانی خواهند کرد؛ نمادهایی که عبارتند از: موش، گاو، ببر، خرگوش، اژد‌ها، مار، اسب، گوسفند، میمون، خروس، سگ و خوک.

بنا بر این تقسیم‌بندی، سال ۲۰۱۲ در تقویم چینی، سال اژدهاست. از آنجا که در باورهای قدیمی چینی، اژد‌ها حیوان مقدسی بوده و پرستیده می‌شده و بخشنده آب و باران به شمار می‌آمده است، ۲۰۱۲ هم سال فرخنده و پر خیر و برکتی برای چینی‌هاست و برای همین، آغاز سال نوی چینی امسال، در بسیاری از کشور‌ها با جشن و شادی فراوان و نیایش در معابد همراه بود؛ سال نویی که علاوه بر چین، در هنگ کنگ، تایوان، برونئی، کره، مغولستان، نپال، بوتان، ویتنام، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند هم گرامی داشته می‌شود.

 

http://up.website90.com/1234.gif

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2,480
  • بازدید کلی : 614,232