loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 195 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

به نظر شما اسم این دستگاه را چه می توان گذاشت؟ کاملا شبیه یک پرینتر است. اما تفاوت اش در اینجا است که کاغذ های پرینت شده را در آن قرار می دهید و از طرف دیگر کاغذ سفید تحویل می گیرید!
مهندس های سازنده این دستگاه، راهی پیدا کرده اند که با استفاده از لیزر، جوهر را از روی کاغذها پاک کنند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. آنها از لیزر سبز برای این کار استفاده می کنند چرا که بیشترین توانایی را برای این کار دارد.

محقق های دانشگاه کمبریج از پالس های کوتاه لیزر برای پاک کردن کلمات و تصاویر از روی کاغذ استفاده کرده اند. لیزر در واقع جوهر روی کاغذ را بخار می کند. اما به گونه ای که آسیبی به خود کاغذ زده نمی شود.

آنها می گوید این امکان را می توان در آینده به پرینتر ها و دستگاه های فتوکپی اضافه کرد تا یک دکمه Unprint هم داشته باشند. این روش روی جوهر مدل های بسیار متنوعی از پرینترها و دستگاه های فتوکپی کار می کند و به راحتی قابل استفاده است. تیم سازنده می گوید شرکت های مختلفی برای داشتن این فناوری به آنها مراجعه کرده اند تا اولین دستگاه Unprint دنیا را به بازار بفرستند.

اگر استفاده از این فناوری فراگیر بشود ممکن است صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ به وجود بیاید و جان هزاران درخت نجات پیدا کند. کافی است تصور کنید تمام جزوه هایی که بعد از امتحانات بلامصرف می مانند، تبدیل به کاغذ های سفید بشوند.



منبع:خوارزمی

محمدرضا قندهاری بازدید : 224 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

موبایلهایی که سیستم عامل آنها اندروید است در حال حاضر پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در آمریکا هستند و محبوبیت آنها روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش وبسایت تفریحی 90، کمپانی اینترنتی " کام اسکور"، موبایلهایی که سیستم عامل آنها اندروید است در حال حاضر پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در آمریکا هستند و محبوبیت آنها روز به روز بیشتر می شود.

بنا بر ارقام و اعداد اعلام شده توسط کمپانی " کام اسکور" ، در ماه های سپتامبر ، اکتبر و نوامبر ، ۹۱.۴ میلیون نفر از مردم آمریکا گوشیهای هوشمند خریدند که ۴۶.۹ درصد از آنها با سیستم عامل گوگل کار می کردند.

۲۸.۷ درصد از گوشی های خریداری شده در این سه ماه با سیستم عامل مخصوص موبایل اپل کار می کردند و به این ترتیب بعد از گوشیهای اندروید ، گوشیهای اپل پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در آمریکا هستند. گوشیهای بلک بری که قبلا" پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در کشور آمریکا بودند فقط ۱۶.۶ درصد از فروش این سه ماه را بخود اختصاص دادند و به ردیف سوم محبوبترین گوشیهای هوشمند سقوط کردند. با توجه به این تحقیق ، گوشیهای ویندوزی که با سیستم عامل مایکروسافت کار می کنند در حال حاضر طرفداران بسیار کمی دارند و در ردیف چهارم جدول پرطرفدارترین گوشیها قرار گرفته اند. فقط ۴.۲ درصد از گوشیهای فروخته شده در این سه ماه گوشیهای ویندوزی بودند.

بنا به گزارش " کام اسکور" ، در بین گوشیهای هوشمندی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند ، گوشیهای کمپانی سامسونگ محبوبتر هستند و طرفداران بیشتری دارند.

کمپانی " کام اسکور" با تحقیق بر روی ۳۰ هزار نفر از خریداران تلفن همراه در سه ماه سپتامبر ، اکتبر و نوامبر به این اعداد و ارقام و نتایج دست یافته است.

محمدرضا قندهاری بازدید : 309 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)


سرعت اینترنت کشورتان را می‌دانید؟ آیا فکر می‌کنید آمریکا بالاترین سرعت اینترنت را در کل دنیا دارد؟ اشتباه می‌کنید! جدولی که برایتان آورده‌ایم واقعیت‌های جالبی از سرعت‌های اینترنت کل دنیا را نشان می‌دهد. جمهوری کره بالاترین سرعت اینترنت را در جهان دارد که چیزی برابر با Mbps 22.43 است و اینترنت کشور لتونی بعد از کره سریعترین سرعت دانلود برابر با Mbps 19.04 و جزایر آلند مقام سوم اینترنت سریع را در کل دنیا داشته که سرعت آن Mbps 18.82 می‌باشد. متوسط سرعت دانلود اینترنت امریکا کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود: چیزی در حدود Mbps 7.7 که در رده بیست و هشتم جای می‌گیرد. سرعت آپلود اینترنت در امریکا فقط Mbps 1.46 است. ایران نیز همانطور که در جدول قابل‌مشاهده است، با سرعت دانلودی برابر با Mbps 0.62 در مقام صد و شست و نهم و با سرعت آپلود Mbps 0.20 در مقام صد و شست و پنجم جای می‌گیرد.این مقادیر را می توانید در ادامه ی مطلب ببینید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 2,398
  • بازدید کلی : 614,150