loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 1480 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (20)
 
با توجه به کامل ترشدن موضوعات سایت،وبسایت تفریحی 90 در نظر دارد با جذب نیرو در موضوعات مختلف اقدام به بزرگ نمودن پهنه ی وسیع سایت خود دارد.بدین جهت از شما عزیزان و کاربران وبسایت تفریحی 90 تقاضا می شود اگر در هر کدام از موارد زیر علاقه و یا استعداد دارید اعلام آمادگی نمائید.
 
مزایای نویسندگی:
 
1-وبسایت تفریحی 90 هر ماه به بهترین کاربر و یا نویسنده ی سایت مبلغی را اعطا می نماید.این مبلغ بسته به کار فرد 2 تا 10 هزار تومان قابل تغییر است.
2-در صورت انتخاب شما برای نویسندگی به صورت ثابت شما حق گذاشتن یک تبلیغ را نیز در سایت ما پیدا خواهید کرد.انتخاب بدین معناست که شما اعلام آمادگی می نمائید،سپس ثبت نام و شروع به نویسندگی در سایت ما می کنید.اگر مطالب شما خوب نبود،اخراج و اگر خوب بود انتخاب شده و حق تبلیغ دارید.
3-نیمی از سود تبلیغات همکاری در فروش به نویسندگان اعطاء می شود.این مبلغ میان نویسندگان به طور مساوی تقسیم می شود.
4-طراحی ها برای نویسندگان و یا حتی کاربران برتر رایگان صورت می گیرد.
 
بخش های مورد نظر:
1-هر گونه سمت در بخش های مختلف انجمن و یا پلیس انجمن.
2-به روز رسانی هر کدام از موضوعات سایت،البته اختصاصی و یا با آپلود تصاویر(هاست خودمان) و ویرایش و ذکر منبع(در صورت کپی نمودن) 
 
محمدرضا قندهاری بازدید : 463 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (4)

 

هدف ما از روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان علاوه بر اجر معنوی آن، بهره بردن از منافع جسمانی و روانی این ماه مبارک است. البته ماه رمضان امسال به دلیل مصادف شدن با روزهای گرم و طولانی تابستان دارای حساسیت و تحمل بیشتری است که با یک برنامه تغذیه ای درست هنگام افطار و سحر می توانیم بدون هیچگونه مشکلی از مزایای آن بهره ببریم و به مشکلاتی مانند ضعف بدنی، افت فشار، تشنگی و گرسنگی نیز دچار نشویم.

 

رعایت راهکارهای ساده تغذیه ای در افطار و سحر می تواند روزه داران را به منظور دریافت منافع بدنی و تسهیل بهره مندی از مزایای روحانی این ماه مبارک یاری کند زیرا یک فرد بیمار به درستی نمی تواند از برکات ماه رمضان فیض ببرد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 620 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (1)

 

اگر در گرماي تابستان و حين عرق‌ريزي و عطش به خوردني‌اي دلچسب فكر كرده باشيد، احتمالا مواقعي را به ياد خواهيد آورد كه هوس خوردن هندوانه، طالبي، يا خربزه‌اي شيرين و خنك گوشه‌اي از ذهنتان پركشيده است. راهنماي پي‌آمده را بخوانيد تا پس از عملي كردن چنان هوس و آرزويي، حالتان از هدر رفتن پول و خريد محصولي پوك و بي‌مزه گرفته نشود!

 

 
محمدرضا قندهاری بازدید : 568 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)


 

انسان‌ها از بسیاری جهات با هم تفاوت دارند. این تفاوت در گروه‌های خونی آنها نیز وجود دارد. فردی كه گروه خونی A مثبت دارد، نمی‌تواند از فردی با گروه خونی B منفی خون بگیرد زیرا در این صورت بدنش به شدت واكنش نشان می‌دهد. در مورد موادغذایی نیز همین مساله صادق است، یعنی برخی موادغذایی كه بدن بعضی افراد به خوبی می‌پذیرد با دستگاه گوارش برخی دیگر از افراد سازگار نیست. البته در اینكه دستگاه گوارش می‌تواند خود را سازگار كند، شكی نیست اما اگر بدانید چه موادغذایی‌ای با بدن شما سازگارتر هستند، نیازی نیست بی‌دلیل دستگاه گوارشتان را خسته كنید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 493 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)

 

امروز از وبسایت تفریحی 90 مجموعه ای از تصاویر فوق العاده زیبا رو تدارک دیده ایم!در این تصاویر حیوانات مشغول به خوردن هندوانه هستند!توصیه میکنم این مطلب رو که خیلی هم براش زخمت کشیده شده رو از دست ندید!



 

محمدرضا قندهاری بازدید : 574 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

 

 

این بچه های جدید چی میفهمن از زندگی؟ چی حالیشونه؟

وقتی یه دست گل کوچیک تو خیابون نزدن!

تا حالا با توپ دولایه که لایش گشاد باشه بازی کردن ببینن از راگبی سخت تره ؟

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 703 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 493 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

Lucky Patcher 2.0.6 یک برنامه کوچک برای سیستم عامل اندروید می باشد که لایسنس بازی و نرم افزارها را از بین می برد. برخی از نرم افزار ها نیاز به فعال سازی دارند که توسط این برنامه می توانید به سادگی آن ها را فعال یا کرک کنید و با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید. برای اجرای Lucky Patcher نیازمند سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر و همچنین دستگاه روت شده می باشید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 534 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

 

آیا می دانستید ناخن ها می توانند گویای سلامت و یا عدم سلامتی بدن ما باشند؟ علایم وجود مشکلاتی در قلب، ریه و کبد می توانند خود را بصورت سفیدی، کبودی و یا ناهمواری در ناخن آشکار سازند. هر چند که مشاهده یک عامل جدید ممکن است اجباراً نشانه ای از بروز یک بیماری خاص نباشد، اما بد نیست با علائمی که در شکل و رنگ ناخن ها پدیدار می شوند، آشنا شوید. با مطالعه این مطلب می توانید به رازهایی که ناخن ها آشکار می کنند، پی ببرید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 648 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (1)

 


تماشای تلویزیون
در حالیكه اكثر مردم تماشای تلویزیون را تنها موجب تضعیف بینایی خود می دانند، باید گفت كه براساس تحقیقات كارشناسان دانشگاه كوئینزلند، به ازای هر ساعت تماشای تلویزیون، ۲۲ دقیقه از طول عمر انسان كم می شود. همچنین بررسی ها نشان می دهد، تماشای تلویزیون خطر ابتلا به الزایمر را بطور محسوسی افزایش می دهد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 555 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

۱) سرنخ جذاب بودن سیگار را شناسایی کنید.

بعضی اوقات نوجوانان سیگار می کشند تا استقلال و خودرأی بودن خود را به رخ شما بکشند. گاهی هم برای پیدا کردن دوستان جدید یا جا افتادن در جمع خاصی سیگار می کشند. حتی بعضی از آنها از سیگار به عنوان وسیله ای برای لاغر شدن و وزن کم کردن استفاده می کنند! برای پیشگیری از انجام چنین کارهای احمقانه ای بهتر است با فرزند خود صحبت کنید. نظر او را در مورد سیگار کشیدن و افراد سیگاری بخواهید. حتی از او بپرسید چند دوست سیگاری دور و بر خود دارد. علاوه بر آن می توانید حقه های صنایع دخانیات برای جذب مشتری را برای فرزند نوجوان خود توضیح دهید. مثلا به او بگویید چنین شرکت هایی پول های هنگفتی به هنرپیشه ها می پردازند تا در انظار عمومی سیگار به دست بگیرند. این کار هنرپیشه ها چنین فکری را در ذهن نوجوانان تداعی می کند که پول، معروفیت، خوش تیپی و سیگار همه در کنار هم قرار دارند.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 449 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

مجموعه وکتور های جدید از صبحانه را امروز از وبسایت تفریحی 90 ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از وبسایت تفریحی 90 دریافت نمایید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 195 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

به نظر شما اسم این دستگاه را چه می توان گذاشت؟ کاملا شبیه یک پرینتر است. اما تفاوت اش در اینجا است که کاغذ های پرینت شده را در آن قرار می دهید و از طرف دیگر کاغذ سفید تحویل می گیرید!
مهندس های سازنده این دستگاه، راهی پیدا کرده اند که با استفاده از لیزر، جوهر را از روی کاغذها پاک کنند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. آنها از لیزر سبز برای این کار استفاده می کنند چرا که بیشترین توانایی را برای این کار دارد.

محقق های دانشگاه کمبریج از پالس های کوتاه لیزر برای پاک کردن کلمات و تصاویر از روی کاغذ استفاده کرده اند. لیزر در واقع جوهر روی کاغذ را بخار می کند. اما به گونه ای که آسیبی به خود کاغذ زده نمی شود.

آنها می گوید این امکان را می توان در آینده به پرینتر ها و دستگاه های فتوکپی اضافه کرد تا یک دکمه Unprint هم داشته باشند. این روش روی جوهر مدل های بسیار متنوعی از پرینترها و دستگاه های فتوکپی کار می کند و به راحتی قابل استفاده است. تیم سازنده می گوید شرکت های مختلفی برای داشتن این فناوری به آنها مراجعه کرده اند تا اولین دستگاه Unprint دنیا را به بازار بفرستند.

اگر استفاده از این فناوری فراگیر بشود ممکن است صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ به وجود بیاید و جان هزاران درخت نجات پیدا کند. کافی است تصور کنید تمام جزوه هایی که بعد از امتحانات بلامصرف می مانند، تبدیل به کاغذ های سفید بشوند.



منبع:خوارزمی

محمدرضا قندهاری بازدید : 223 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

Astro Boy (2009) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه ی با کیفیت تر ۱۰۸۰p به زودی … |

 

 

 

 

نام انیمیشن: Astro Boy – آسترو بوی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم: ۶۲۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: آسترو پسر یک دانشمند روبات می باشد که بر اثر حادثه ای ، از بین می رود و پدرش روباتی همچون او را می سازد که با داشتن نیروهای متعدد و قوی ، می بایست در برابر نیروی ظالم که با نیروی قرمز به دست آمده ، بجنگد و شهر متروسیتی را نجات بدهد …

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 244 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند.

آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است.

در چنین روزی، تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید. بگذارید آن را بستر زندگی بنامم. بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 610 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

مجموعه کمیک استریپ های "من گوساله ام" اثری ارزشمند از هنرمند خلاق و نقاد و یکی از مشهورترین کاریکاتوریست‌‌ها و انیمیشن‌سازهای ایرانی، "بزرگمهر حسین پور"است که البته کتابی هم با همین عنوان از سوی این هنرمند به چاپ رسیده است. در این کتاب که حاوی 63 کمیک استریپ می باشد آمده است: "هر گاوی که عمیقا بفهمد چقدر گاو است، در دم آدم خواهد شد و هر گاه آدمی زیادی بفهمد که آدم است، در دم گاو خواهد شد!" حسین پور در مقدمه‌ی این اثر نوشته:‌ "این کتابهذیان‌ها و خزعبلات یک گوساله است که مجموعه‌ی پرت‌و‌ پلاهای پدربزرگش را که مدام عرق یونجه می‌خورد و دم‌دمای غروب آفتاب آروغ می‌زند و یونجه نوشخوار می‌کند به خورد ما داده است." این کمیک استریپ ها در قالب این کتاب به شکلی منسجم، تبدیل به اثری ماندگار شده اند. از جذابیت های "من گوساله ام" پایان کتاب است که مخاطب را در حال تعلیق میان آسمان و زمین نگه داشته و وی را به تفکر وا می دارد.

این کمیک استریپ ها شامل پرسش های یک گوساله کنجکاو از پدربزرگش است که مخاطب را نیز درگیر این پرسش ها می کند و این گونه به جذابیت اثر می افزاید. "من گوساله ام" بر پایه محاوره می چرخد اما توانایی بالای نگارنده در پرداخت کارتونی تصاویر، آن را دلچسپ و در ذهن، ماندگار می سازد. دیالوگ هایی که در قالب پرسش و پاسخ عرضه شده، تداعی کننده شرایط اجتماعی و سیاسی هستند که در جامعه با آن ها روبرو می شویم. سوالاتی که حسین پور از زبان گوساله و پاسخ هایی که از دهان پدربزرگ می گوید، دغدغه های ذهنی یک 
کارتونیست است که پیوند عمیقی با رخدادهای روزمره جامعه خود دارد ... 

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 268 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – Megafactories: Corvette (2008) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

 

 

 

نام مستند : National Geographic Megafactories: Corvette – ابرکارخانه ها : کوروت

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۳۲۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : فارسی

خلاصه : این بار به ابرکارخانه ی بزرگ کوروت واقع در بولینگ گرین ایالت کنتاکی می رویم و از نزدیک با مراحل ساخت خودروی اسپورت کوروت Z06 آشنا می شویم . اتومبیلی سریع و مسابقه ای که با ارزش ۵۲ هزار یورویی قادر است در مدت زمان ۴ ثانیه سرعتش را از صفر به ۱۰۰ برساند و نهایت سرعت آن نیز ۳۲۰ کیلومتر می باشد ….

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 306 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

کاریکلماتور چیست؟

کاریکلماتور، زبان گویایی‌ است که شوخی می‌کند، می‌خنداند و به طعنه سخن می‌گوید، به ناهنجاری‌ها و بدی‌ها شلیک می‌کند و گاهی ناملایمات و سختی‌های زندگی را با طنز تلخ بیان می‌کند. دردهای اجتماعی را خوب می‌شناسد و هر اتفاق کوچکی را شاید کمی اغراق‌آمیز با نیشخندی کنایه‌دار مورد توجه قرار می‌دهد و می توان گفت یکی از جلوه‌های زیبای ادب و هنر معاصر است. کاریکلماتور حاصل پیوند "کاریکاتور" و "کلمه" است. این نامی است که احمد شاملو بر نوشته‌های پرویز شاپور گذاشت. چون به نظر شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی بود که با کلمه بیان شده ‌بود و بقول سهراب گل هاشم، به بازی با کلمات و شوخی با کلمات هم کاریکلماتور گفته میشود.

 

کاریکلماتور، مخاطب‌های آگاه و اندیشمند دارد که آنها را با تبسم، به تفکر وادار می‌کند. بسیاری از جملات طنز در نگاه اول یک شوخی ساده و خنده‌دار به‌نظر می‌رسد ولی اثرات واقعی آن پس از کمی تفکر و شاید تعجب برای مخاطب آشكار می‌شود. نمونه های کاریکلماتور را می توان در عرصه های مختلف خصوصا اجتماعی دید یا شنید و بطورکلی وقتی عاشق طنز باشی و بزرگ‌ترین آرزویت فقرزدایی از شادی باشد آنوقت است که کاریکلماتور بیشتر برایت شیرین و دلنشین می شود.

 


 

محمدرضا قندهاری بازدید : 327 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

یكی از نیازهای اساسی بدن ویتامین ها است که مطالب مندرج در این ایمیل اطلاعات كامل ویتامین ها را خدمت شما دوستان پرشین استار ارائه میدهد. چراکه گروهی از کارشناسان تغذیه و طب مکمل در مقاله ای جدید و جامع، اطلاعات مفیدی را درباره انواع ویتامین ها و نقش آن ها در بدن ارائه کرده اند که به شما امکان می دهد درباره نیاز های بدن خود بیشتر بدانید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 186 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

Attribute Changer 7.10 نرم افزاری کم حجم و رایگان می باشد که توسط آن می توانید صفات فایل ها مثل نام، مخفی بودن، آرشیو بودن، تاریخ ایجاد، تاریخ دسترسی و … را به صورت دسته ای و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. این نرم افزار همچنین توانایی حذف تگ عکس ها به صورت ساده دارا می باشد. نرم افزار Attribute Changer را در ادامه از وب سایت تفریحی 90 دریافت نمایید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 174 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

با عرض معذرت بدلیل تأخیرمون در بروز کردن سایت که به خاطر آماده سازی سایت گرافیک ما بود به خدمتتون عارض میشم که سایت گرافیک ما با هدف طراحی گرافیکی ارزان در خدمت شماست...

آدرس:www.graphicma.com

امیدوارم پوزش مارو پذیرفته باشید و از سایت جدیدمون هم خوشتون بیاد.

محمدرضا قندهاری بازدید : 201 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

برای پیشگیری از سرطان با این عادت‌های غذایی خداحافظی کنید.
بر اساس جدیدترین مطالعه‌ها، عوامل تغذیه‌ای در بروز نیمی از سرطان‌ها اثر دارد و سالم غذا خوردن به طور چشمگیری ابتلا به آن‌ها را کاهش می‌دهد…

 

البته نگهداری وزن در محدوده مناسب نیز یکی از اقدام‌های پیشگیرانه است زیرا نتایج مطالعه‌ها نشان داده‌اند اضافه وزن در طولانی مدت می‌تواند احتمال بروز سرطان‌های پستان، پروستات، کولون و رحم را افزایش دهد.

در ادامه هم ۱۰ عادت غذایی سرطان‌زا را برایتان برشمرده‌ایم تا با ترک آن‌ها، احتمال ابتلا به این بیماری‌ها در شما به حداقل ممکن برسد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 334 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

 

خودتان باشید. اگر سعی کنید یک نفر دیگر باشید، فقط خودتان را تلف کرده‌اید. خودِ درونیتان را در آغوش بکشید و بدانید که هیچکس ایده‌ها، توانایی‌ها و زیبایی شما را ندارد. همانی باشید که از خودتان می‌شناسید.بهترین مدل خودتان. و از اینها گذشته، با خودتان صادق باشید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 296 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 285 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

 

شخصی این کلمات زیبا را نوشته است. باید آنها را خواند و معنای عمیق آنها را درک کرد.
آنها همچون ده فرمان هستند که باید در زندگی همواره مورد تبعیت قرار بگیرند.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 319 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

تمام نكاتی که باید درباره عینكهای آفتابی بدانید...
خورشید خانم تابان و سوزان، همواره دو نوع اشعه به سوی زمین میفرستد. نوع اول همان نور مرئی است كه ما با چشممان میبینیم و نوع دیگر، پرتوهایی است كه با چشم ما قابل مشاهده نیستند. این پرتوها كه به پوست و چشمها آسیب میرسانند را با نام اشعه ماورای بنفش میشناسیم. به گزارش سلامت نیوز هدف اصلی استفاده از عینك آفتابی هم این است كه از ورود این اشعه های مضر و ایجاد بیماریهای مختلف چشمی از جمله آب مروارید و مشکالت شبکیه جلوگیری كنیم. با توجه به اینکه ما در كشوری پر آفتاب زندگی می كنیم، خرید عینك آفتابی مناسب و استاندارد برایمان بیشتر اهیمت دارد تا از این آسیبها در امان بمانیم و نور قابل رویت كمتری هم به چشممان وارد شود.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 142 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

به زودی تمامی نمونه کارها توی سایت گرافیک ما قرار داده میشن.اما ترجیح دادم چند نمونه از کارامون رو بهتون نشون بدم....

فکر کنم یه کم پیشرفت کرده باشیم!!


دو قالب psd که در اوقات بیکاری طراحی کردم!!

گرافیکـ ما

بخش طراحی وبسایت تفریحی 90


هدر وبلاگ من میتوانم!!


تصویر صفحه ی ارور 404 گرافیکـ ما


نظراتتون رو بدید!!واقعا نیازمندیم...

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 231 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

زشت است اینکه گیر سر از چین بیاوریم
کبریت‌های بی‌خطر از چین بیاوریم

آورده‌ایم هر چه شما فکر می‌کنید
چیزی نمانده شعر تر از چین بیاوریم


 

محمدرضا قندهاری بازدید : 332 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

زنگ بزنی آژانس بین المللی انرژی اتمی، بگی یه ماشین می خوام.

 
آخر شبا رفتگرا سوار جاروهاشون بشن برن خونه. 

 

موهات "فر" باشه , روش پیتزا بپزی. 

 

خانواده مذهبی باشه اسم دخترو بذاره سیندر الله.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 195 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (2)

 

با توجه به فرا رسیدن تابستان و نظرات دل گرم کننده ی شما دوستان عزیز من تصمیم گرفتم که هردو سایت را مدیریت کنم.سایت وبسایت تفریحی 90 از تیرماه کار خود را از سر میگیرد و گرافیک ما برای طراحی گرافیک از شروع تابستان آماده ی خدمت به شماست.

با تشکر از همتون!محمدرضا قندهاری

محمدرضا قندهاری بازدید : 328 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (1)

امروز از وبسایت تفریحی 90 طراحی های حرفه ای انجام شده توسط این سایت رو برای شما آماده کردیم.امیدواریم خوشتان بیاید.



هدر معمولی سایت رو به فردا:

هدر

 


قالب ، هدر و لوگوی حرفه ای سایت گرافیک ما:

تصویر قالب

هدر

لوگو

محمدرضا قندهاری بازدید : 647 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (3)

 

این بار در وبسایت تفریحی 90، بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی شبیه ساز ورزش جذاب و تماشایی راگبی می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وبسایت تفریحی 90 واقع شود.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 871 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 789 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

فرا رسیدن اول آوریل، و روز ۱۳ بدر

روز دروغهای شاخدار را به صاحب اصلی این روز

یگانه معنا کننده ی واژه ی “دروغ” در جهان هستی و جانشین خلف پینوکیو

تبریک و تهنیت عرض می نماییم !

.

.

.

آهای سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 339 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (1)

 

معمولا در ایام نوروز به علت آنکه افراد بیشتر اوقات خود را به سفر می‌گذرانند و یا صرف دید و بازدید دوستان و اعضاء فامیل می‌کنند، به طور معمول کمتر آب مصرف می کنند که توصیه می شود افراد در این ایام مصرف آب را فراموش نکنند.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از پانا، دکتر فروزان صالحی، متخصص تغذیه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کمبود مصرف آب می‌تواند اختلالات مهمی در سلامت انسان به جا گذارد؛ از جمله آن که موجب بروز یبوست و ناراحتی‌های گوارشی ناشی از آن شود.

وی با اشاره به این که مصرف کافی آب و مایعات درطول سفر از کم آبی بدن وخشکی پوست جلوگیری می کند، افزود: کمبود مصرف آب در انجام واکنش‌های بیوشیمیایی حیاتی که در داخل بدن انجام می‌شود، اختلال ایجاد می‌کند.

صالحی تصریح کرد: آب در حفظ سلامت، شادابی و طراوت پوست تاثیر مهمی دارد و کمبود مصرف آن باعث کاهش رطوبت و طراوت پوست شده و یکی از عوامل موثر در خشکی و پژمرده شدن پوست و پیری و چروک شدن آن است.

کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با تأکید بر این که مصرف آب کافی، باعث فعالیت بهتر و مناسب‌تر کلیه‌ها در تصفیه‌خون و دفع مواد زائد از بدن می‌شود، ابراز داشت: لازم است افراد مصرف آب کافی را در برنامه غذایی روزانه خود فراموش نکنند و توجه داشته باشند که در تمام اوقات و روزهای زندگی، نیاز به مصرف آب داشته و هرگز نباید میزان آب مصرفی را کاهش دهند، مگر در بیماری‌های خاصی که پزشک مصرف آب را ممنوع یا محدود کرده باشد.

به گفته دکتر صالحی، استفاده ازآب سالم مهمترین عوامل سلامت در سفرهای نوروزی است و از آب چشمه ها وچاههای محلی که معمولا بهداشتی نیستند نباید استفاده کرد.

وی اظهار داشت: می توان در طول سفر از آب معدنی هایی که دارای پروانه ساخت و مجوز های بهداشتی هستند استفاده کرد و یا می توان قبل از حرکت از منزل آب لوله کشی را دریک بطری تمیز ریخته و درطول سفر از آن استفاده کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: در مناطقی که دسترسی به آب سالم وجود ندارد حتما از آب جوشیده شده استفاده کنید آلودگی آب می تواند موجب عفونت های گوارشی وبیماری های اسهالی بشود.

بخاطر داشته باشدید که مصرف چای وقهوه جای آب را نمی گیرد . چای بدلیل خاصیت ادرار آوری می تواند موجب کاهش آب بدن شود بنابراین از مصرف 3 تا 4 فنجان چای درروز بیشتر مصرف نکنید و سعی کنید مصرف روزانه 6 تا 8 لیوان آب سالم را درهمه اوقات از جمله در طول سفر رعایت کنید.

محمدرضا قندهاری بازدید : 427 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

سال نود برای اهالی سینمای ایران سال خوبی بوده، علاوه بر کسب افتخاراتی مثل کسب جایزه گلدن گلوب و اسکار بعضی جوان های دوست داشتنی و محبوب سینما و تلویزیون مثل مهدی پاکدل و بهنوش بختیاری و ترانه علیدوستی هم به خانه بخت رفتند و ازدواج کردند. اما سیامک انصاری آخرین شاه داماد سال 90 است.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از تماشا ، او هفته گذشته با زندگی مجردی خداحافظی کرد و با مجلس عروسی خانوادگی و خودمانی به جمع متاهل ها پیوست. به نظر می رسد ازدواج او در نقش مستشار در مجموعه «قهوه تلخ» خیلی به مذاق این کمدین شیرین سینما و تلویزیون و البته این روزهای تئاتر، خوش آمده و او را تشویق کرده تا بالاخره آستین ها را بالا بزند و از تنهایی درآید.

انصاری در نوروز 90 در گفت و گویی با مجله 360 اعلام کرده بود عشق زندگی اش بازی های کامپیوتری است و از زمان «آی وای اس» در دهه 60 این کاره بود و بعد با دیدن آتاری شیفته این دست بازی ها می شود اما ظاهرا بالاخره این عشق قدیمی او رقیبی جدی و سرسخت پیدا کرده. عروس خانم بخشی از این ازدواج را هم مدیون مهران مدیری است چرا که سیامک خان قصد داشته از ایران برود و مدیری مانع او می شود.

او در این باره گفته: «قبل از «پاورچین» کارهایم را کرده بودم که از ایران بروم. برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا. باور نمی کنید؛ من همین پشت در خیابان بوسنی هرزگوین پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام داخل. آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و بعد بروم خارج. مهران مدیری گفت همین حالا پاشو برو جلوی دوربین. من گفتم می روم هفته دیگر می آیم. گفت همین حالا من 72 ساعت بعد، از لوکیشن بیرون آمدم. در حالی که از بازیگران «پاورچین» شده بود».

 و این طور شد که سیامک انصاری در ایران ماند و به همکاری با مهران مدیری ادامه داد و هی کار کردند و کار کردند تا بالاخره وقفه ای که در پروژه «قهوه تلخ» افتاد به او فرصت داد تا به مسائل مهمی مثل آینده و ازدواج فکر کند. روزنامه تماشا این ازدواج فرخنده را به او و همسرش تبریک می گوید و آرزوی سعادت و خوشبختی برای آنها دارد. امیدواریم همان طور که آخرین خبرهای سالمان خبر خوش و عروسی بوده سال 91 را هم با اخبار شیرین آغاز کنیم.

محمدرضا قندهاری بازدید : 355 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)

 

اهمیـت تعـطیـلات عیـد برای کنکـوری‌ها

 

با آغاز تعطیلات نوروزی، حساس‌ترین دوره آمادگی برای كنكور شروع می شود. مسائل موجود در این دوره مانند تعطیل شدن كلاس‌های مدرسه، جبران عقب‌ماندگی‌های درسی و... برنامه ریزی عید را از سایر دوره‌ها متمایز می‌كند. امسال به شكل دیگری به استقبال بهار می‌رویم. خانه‌ی كنكوری‌ها بوی همیشگی عید را ندارد، بویی از جنس كنكور دارد امسال نوروز تعطیل نیست امسال سال شماست. باید حانه تكانی كنید اما از نوع كنكوری آن. باید اوضاع را مرتب كنید. اضافه‌ها را از ذهن دور بریزید، داشته‌ها را گردگیری و تمیز كرده و به طور منظم در جای مناسبی قرار دهید. برای كنكوری‌ها بهار فصل رویشی دوباره است و ثمره هایی که دیر یا زود به بار خواهد نشست.

باید به این قضیه تاریخی نگاه کرد. معلم‌های آن زمان به دلایل مختلف در تعطیلات نوروز دست از سر دانش‌آموزان برنمی‌داشتند! (درس‌ها یادشان نرود یا کمتر از سر و کول پدر و مادرها بالا بروند) هر وقت از دست بچه‌ها کلافه شدند داد بزنند و بگویند اگر "کتاب‌نویسی" هات رو ننویسی، آقاتون تو مدرسه فلکت می‌کنه! در گذر تاریخ این موضوع برچیده نشد و هر سال طرفداران زیادی پیدا کرد؛ آنفدر که به قشرهای مختلف کشیده شد و گروه‌های مختلف سنی راه پیدا کرد. حالا آن کسانی که در نوروز درس می‌خوانند و تعطیلات را فرصتی برای پیشی گرفتن درسی نسبت به دیگران می‌دانند کم نیستند. البته این قشر به جز درس، کلا هیچی از تعطیلات نوروز نمی‌فهمند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 810 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران وبسایت تفریحی 90 آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت تفریحی 90 دریافت نمایید.مدیریت وبسایت تفریحی 90 سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 384 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

در اوج فصل گرما و خشکسالی، چهارپایان آفریقا در کوچ‌های دسته‌جمعی به سراغ معدود رودها یا برکه‌های دارای آب می‌روند تا از تشنگی خلاص شوند، همان‌جایی کروکودیل‌های گرسنه منتظرند تا شکم خود را سیر کنند.

این تصویر از ماریوس کوئتزی که یکی از برترین تصاویر سال 2011 به انتخاب نشنال‌جئوگرافیک است، بخشی از این ماجرای پرحادثه را در پارک ملی سرنگتی تانزانیا نشان می‌دهد. به گفته عکاس، گله گورخرها هر چند دقیقه یک‌بار دور این برکه کوچک جمع می‌شدند تا رفع تشنگی کنند، اما خیلی زود به خاطر حمله کروکودیل‌ها یا دیگر شکارچیان اطراف مجبور به فرار می‌شدند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 2,463
  • بازدید کلی : 614,215