loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 463 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (4)

 

هدف ما از روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان علاوه بر اجر معنوی آن، بهره بردن از منافع جسمانی و روانی این ماه مبارک است. البته ماه رمضان امسال به دلیل مصادف شدن با روزهای گرم و طولانی تابستان دارای حساسیت و تحمل بیشتری است که با یک برنامه تغذیه ای درست هنگام افطار و سحر می توانیم بدون هیچگونه مشکلی از مزایای آن بهره ببریم و به مشکلاتی مانند ضعف بدنی، افت فشار، تشنگی و گرسنگی نیز دچار نشویم.

 

رعایت راهکارهای ساده تغذیه ای در افطار و سحر می تواند روزه داران را به منظور دریافت منافع بدنی و تسهیل بهره مندی از مزایای روحانی این ماه مبارک یاری کند زیرا یک فرد بیمار به درستی نمی تواند از برکات ماه رمضان فیض ببرد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 620 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (1)

 

اگر در گرماي تابستان و حين عرق‌ريزي و عطش به خوردني‌اي دلچسب فكر كرده باشيد، احتمالا مواقعي را به ياد خواهيد آورد كه هوس خوردن هندوانه، طالبي، يا خربزه‌اي شيرين و خنك گوشه‌اي از ذهنتان پركشيده است. راهنماي پي‌آمده را بخوانيد تا پس از عملي كردن چنان هوس و آرزويي، حالتان از هدر رفتن پول و خريد محصولي پوك و بي‌مزه گرفته نشود!

 

 
محمدرضا قندهاری بازدید : 568 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)


 

انسان‌ها از بسیاری جهات با هم تفاوت دارند. این تفاوت در گروه‌های خونی آنها نیز وجود دارد. فردی كه گروه خونی A مثبت دارد، نمی‌تواند از فردی با گروه خونی B منفی خون بگیرد زیرا در این صورت بدنش به شدت واكنش نشان می‌دهد. در مورد موادغذایی نیز همین مساله صادق است، یعنی برخی موادغذایی كه بدن بعضی افراد به خوبی می‌پذیرد با دستگاه گوارش برخی دیگر از افراد سازگار نیست. البته در اینكه دستگاه گوارش می‌تواند خود را سازگار كند، شكی نیست اما اگر بدانید چه موادغذایی‌ای با بدن شما سازگارتر هستند، نیازی نیست بی‌دلیل دستگاه گوارشتان را خسته كنید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 493 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)

 

امروز از وبسایت تفریحی 90 مجموعه ای از تصاویر فوق العاده زیبا رو تدارک دیده ایم!در این تصاویر حیوانات مشغول به خوردن هندوانه هستند!توصیه میکنم این مطلب رو که خیلی هم براش زخمت کشیده شده رو از دست ندید!



 

محمدرضا قندهاری بازدید : 574 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

 

 

این بچه های جدید چی میفهمن از زندگی؟ چی حالیشونه؟

وقتی یه دست گل کوچیک تو خیابون نزدن!

تا حالا با توپ دولایه که لایش گشاد باشه بازی کردن ببینن از راگبی سخت تره ؟

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 534 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

 

آیا می دانستید ناخن ها می توانند گویای سلامت و یا عدم سلامتی بدن ما باشند؟ علایم وجود مشکلاتی در قلب، ریه و کبد می توانند خود را بصورت سفیدی، کبودی و یا ناهمواری در ناخن آشکار سازند. هر چند که مشاهده یک عامل جدید ممکن است اجباراً نشانه ای از بروز یک بیماری خاص نباشد، اما بد نیست با علائمی که در شکل و رنگ ناخن ها پدیدار می شوند، آشنا شوید. با مطالعه این مطلب می توانید به رازهایی که ناخن ها آشکار می کنند، پی ببرید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 648 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (1)

 


تماشای تلویزیون
در حالیكه اكثر مردم تماشای تلویزیون را تنها موجب تضعیف بینایی خود می دانند، باید گفت كه براساس تحقیقات كارشناسان دانشگاه كوئینزلند، به ازای هر ساعت تماشای تلویزیون، ۲۲ دقیقه از طول عمر انسان كم می شود. همچنین بررسی ها نشان می دهد، تماشای تلویزیون خطر ابتلا به الزایمر را بطور محسوسی افزایش می دهد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 555 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

۱) سرنخ جذاب بودن سیگار را شناسایی کنید.

بعضی اوقات نوجوانان سیگار می کشند تا استقلال و خودرأی بودن خود را به رخ شما بکشند. گاهی هم برای پیدا کردن دوستان جدید یا جا افتادن در جمع خاصی سیگار می کشند. حتی بعضی از آنها از سیگار به عنوان وسیله ای برای لاغر شدن و وزن کم کردن استفاده می کنند! برای پیشگیری از انجام چنین کارهای احمقانه ای بهتر است با فرزند خود صحبت کنید. نظر او را در مورد سیگار کشیدن و افراد سیگاری بخواهید. حتی از او بپرسید چند دوست سیگاری دور و بر خود دارد. علاوه بر آن می توانید حقه های صنایع دخانیات برای جذب مشتری را برای فرزند نوجوان خود توضیح دهید. مثلا به او بگویید چنین شرکت هایی پول های هنگفتی به هنرپیشه ها می پردازند تا در انظار عمومی سیگار به دست بگیرند. این کار هنرپیشه ها چنین فکری را در ذهن نوجوانان تداعی می کند که پول، معروفیت، خوش تیپی و سیگار همه در کنار هم قرار دارند.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 195 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

به نظر شما اسم این دستگاه را چه می توان گذاشت؟ کاملا شبیه یک پرینتر است. اما تفاوت اش در اینجا است که کاغذ های پرینت شده را در آن قرار می دهید و از طرف دیگر کاغذ سفید تحویل می گیرید!
مهندس های سازنده این دستگاه، راهی پیدا کرده اند که با استفاده از لیزر، جوهر را از روی کاغذها پاک کنند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. آنها از لیزر سبز برای این کار استفاده می کنند چرا که بیشترین توانایی را برای این کار دارد.

محقق های دانشگاه کمبریج از پالس های کوتاه لیزر برای پاک کردن کلمات و تصاویر از روی کاغذ استفاده کرده اند. لیزر در واقع جوهر روی کاغذ را بخار می کند. اما به گونه ای که آسیبی به خود کاغذ زده نمی شود.

آنها می گوید این امکان را می توان در آینده به پرینتر ها و دستگاه های فتوکپی اضافه کرد تا یک دکمه Unprint هم داشته باشند. این روش روی جوهر مدل های بسیار متنوعی از پرینترها و دستگاه های فتوکپی کار می کند و به راحتی قابل استفاده است. تیم سازنده می گوید شرکت های مختلفی برای داشتن این فناوری به آنها مراجعه کرده اند تا اولین دستگاه Unprint دنیا را به بازار بفرستند.

اگر استفاده از این فناوری فراگیر بشود ممکن است صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ به وجود بیاید و جان هزاران درخت نجات پیدا کند. کافی است تصور کنید تمام جزوه هایی که بعد از امتحانات بلامصرف می مانند، تبدیل به کاغذ های سفید بشوند.



منبع:خوارزمی

محمدرضا قندهاری بازدید : 244 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند.

آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است.

در چنین روزی، تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید. بگذارید آن را بستر زندگی بنامم. بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 610 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

مجموعه کمیک استریپ های "من گوساله ام" اثری ارزشمند از هنرمند خلاق و نقاد و یکی از مشهورترین کاریکاتوریست‌‌ها و انیمیشن‌سازهای ایرانی، "بزرگمهر حسین پور"است که البته کتابی هم با همین عنوان از سوی این هنرمند به چاپ رسیده است. در این کتاب که حاوی 63 کمیک استریپ می باشد آمده است: "هر گاوی که عمیقا بفهمد چقدر گاو است، در دم آدم خواهد شد و هر گاه آدمی زیادی بفهمد که آدم است، در دم گاو خواهد شد!" حسین پور در مقدمه‌ی این اثر نوشته:‌ "این کتابهذیان‌ها و خزعبلات یک گوساله است که مجموعه‌ی پرت‌و‌ پلاهای پدربزرگش را که مدام عرق یونجه می‌خورد و دم‌دمای غروب آفتاب آروغ می‌زند و یونجه نوشخوار می‌کند به خورد ما داده است." این کمیک استریپ ها در قالب این کتاب به شکلی منسجم، تبدیل به اثری ماندگار شده اند. از جذابیت های "من گوساله ام" پایان کتاب است که مخاطب را در حال تعلیق میان آسمان و زمین نگه داشته و وی را به تفکر وا می دارد.

این کمیک استریپ ها شامل پرسش های یک گوساله کنجکاو از پدربزرگش است که مخاطب را نیز درگیر این پرسش ها می کند و این گونه به جذابیت اثر می افزاید. "من گوساله ام" بر پایه محاوره می چرخد اما توانایی بالای نگارنده در پرداخت کارتونی تصاویر، آن را دلچسپ و در ذهن، ماندگار می سازد. دیالوگ هایی که در قالب پرسش و پاسخ عرضه شده، تداعی کننده شرایط اجتماعی و سیاسی هستند که در جامعه با آن ها روبرو می شویم. سوالاتی که حسین پور از زبان گوساله و پاسخ هایی که از دهان پدربزرگ می گوید، دغدغه های ذهنی یک 
کارتونیست است که پیوند عمیقی با رخدادهای روزمره جامعه خود دارد ... 

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 306 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

کاریکلماتور چیست؟

کاریکلماتور، زبان گویایی‌ است که شوخی می‌کند، می‌خنداند و به طعنه سخن می‌گوید، به ناهنجاری‌ها و بدی‌ها شلیک می‌کند و گاهی ناملایمات و سختی‌های زندگی را با طنز تلخ بیان می‌کند. دردهای اجتماعی را خوب می‌شناسد و هر اتفاق کوچکی را شاید کمی اغراق‌آمیز با نیشخندی کنایه‌دار مورد توجه قرار می‌دهد و می توان گفت یکی از جلوه‌های زیبای ادب و هنر معاصر است. کاریکلماتور حاصل پیوند "کاریکاتور" و "کلمه" است. این نامی است که احمد شاملو بر نوشته‌های پرویز شاپور گذاشت. چون به نظر شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی بود که با کلمه بیان شده ‌بود و بقول سهراب گل هاشم، به بازی با کلمات و شوخی با کلمات هم کاریکلماتور گفته میشود.

 

کاریکلماتور، مخاطب‌های آگاه و اندیشمند دارد که آنها را با تبسم، به تفکر وادار می‌کند. بسیاری از جملات طنز در نگاه اول یک شوخی ساده و خنده‌دار به‌نظر می‌رسد ولی اثرات واقعی آن پس از کمی تفکر و شاید تعجب برای مخاطب آشكار می‌شود. نمونه های کاریکلماتور را می توان در عرصه های مختلف خصوصا اجتماعی دید یا شنید و بطورکلی وقتی عاشق طنز باشی و بزرگ‌ترین آرزویت فقرزدایی از شادی باشد آنوقت است که کاریکلماتور بیشتر برایت شیرین و دلنشین می شود.

 


 

محمدرضا قندهاری بازدید : 327 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

یكی از نیازهای اساسی بدن ویتامین ها است که مطالب مندرج در این ایمیل اطلاعات كامل ویتامین ها را خدمت شما دوستان پرشین استار ارائه میدهد. چراکه گروهی از کارشناسان تغذیه و طب مکمل در مقاله ای جدید و جامع، اطلاعات مفیدی را درباره انواع ویتامین ها و نقش آن ها در بدن ارائه کرده اند که به شما امکان می دهد درباره نیاز های بدن خود بیشتر بدانید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 201 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

برای پیشگیری از سرطان با این عادت‌های غذایی خداحافظی کنید.
بر اساس جدیدترین مطالعه‌ها، عوامل تغذیه‌ای در بروز نیمی از سرطان‌ها اثر دارد و سالم غذا خوردن به طور چشمگیری ابتلا به آن‌ها را کاهش می‌دهد…

 

البته نگهداری وزن در محدوده مناسب نیز یکی از اقدام‌های پیشگیرانه است زیرا نتایج مطالعه‌ها نشان داده‌اند اضافه وزن در طولانی مدت می‌تواند احتمال بروز سرطان‌های پستان، پروستات، کولون و رحم را افزایش دهد.

در ادامه هم ۱۰ عادت غذایی سرطان‌زا را برایتان برشمرده‌ایم تا با ترک آن‌ها، احتمال ابتلا به این بیماری‌ها در شما به حداقل ممکن برسد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 334 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

 

خودتان باشید. اگر سعی کنید یک نفر دیگر باشید، فقط خودتان را تلف کرده‌اید. خودِ درونیتان را در آغوش بکشید و بدانید که هیچکس ایده‌ها، توانایی‌ها و زیبایی شما را ندارد. همانی باشید که از خودتان می‌شناسید.بهترین مدل خودتان. و از اینها گذشته، با خودتان صادق باشید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 285 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

 

شخصی این کلمات زیبا را نوشته است. باید آنها را خواند و معنای عمیق آنها را درک کرد.
آنها همچون ده فرمان هستند که باید در زندگی همواره مورد تبعیت قرار بگیرند.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 231 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

زشت است اینکه گیر سر از چین بیاوریم
کبریت‌های بی‌خطر از چین بیاوریم

آورده‌ایم هر چه شما فکر می‌کنید
چیزی نمانده شعر تر از چین بیاوریم


 

محمدرضا قندهاری بازدید : 332 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

زنگ بزنی آژانس بین المللی انرژی اتمی، بگی یه ماشین می خوام.

 
آخر شبا رفتگرا سوار جاروهاشون بشن برن خونه. 

 

موهات "فر" باشه , روش پیتزا بپزی. 

 

خانواده مذهبی باشه اسم دخترو بذاره سیندر الله.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 789 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

فرا رسیدن اول آوریل، و روز ۱۳ بدر

روز دروغهای شاخدار را به صاحب اصلی این روز

یگانه معنا کننده ی واژه ی “دروغ” در جهان هستی و جانشین خلف پینوکیو

تبریک و تهنیت عرض می نماییم !

.

.

.

آهای سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 384 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

در اوج فصل گرما و خشکسالی، چهارپایان آفریقا در کوچ‌های دسته‌جمعی به سراغ معدود رودها یا برکه‌های دارای آب می‌روند تا از تشنگی خلاص شوند، همان‌جایی کروکودیل‌های گرسنه منتظرند تا شکم خود را سیر کنند.

این تصویر از ماریوس کوئتزی که یکی از برترین تصاویر سال 2011 به انتخاب نشنال‌جئوگرافیک است، بخشی از این ماجرای پرحادثه را در پارک ملی سرنگتی تانزانیا نشان می‌دهد. به گفته عکاس، گله گورخرها هر چند دقیقه یک‌بار دور این برکه کوچک جمع می‌شدند تا رفع تشنگی کنند، اما خیلی زود به خاطر حمله کروکودیل‌ها یا دیگر شکارچیان اطراف مجبور به فرار می‌شدند.

محمدرضا قندهاری بازدید : 309 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

مدیریت وبسایت تفریحی 90 عید نوروز را بر تمامی کاربران خود تبریک می گوید.این اولین نوروز تأسیس سایت میباشد.

این بار از وبسایت تفریحی 90 طنز ویژه ای را به مناسبت عید نوروز تدارک دیده ایم.امیدواریم که از آن خوشتان بیاید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 251 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

 

یک زن ۹۵ ساله چینی كه تصور می شد، فوت كرده است شش روز بعد از تابوت بلند شد و همه را شگفت زده كرد.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از ایسنا، همسایه های «لی» كه ساكن ایالت «گوانگشی» است، او را بی حركت و در حالی كه نفس نمی كشید، داخل خانه اش پیدا كردند.

همسایه ها این زن، جسد او را طبق آداب و رسوم چینی ها، داخل تابوتی در خانه اش قرار دادند تا دوستان و خانواده اش برای ادای احترام به منزل او بیایند.

 

اما یك روز قبل از برگزاری مراسم خاكسپاری، بستگان و همسایه ها این پیرزن با تابوت خالی روبرو شدند و او را در حالی كه مشغول آشپزی بود، پیدا كردند.

«لی» كه با تعجب بستگانش مواجه شده بود، گفت: فكر كنم مدت زیادی است كه خواب بودم و غذایی نخورده ام به همین دلیل خواستم تا برای رفع گرسنگی غذا بخورم.


به گفته پزشكان این پیرزن به «مرگ مصنوعی» مبتلا شده است كه در آن فرد نفس نمی كشد اما بدنش گرم می ماند.

محمدرضا قندهاری بازدید : 257 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

آیا میدانید : در تایوان بشقابهای گندمی درست میشود وافراد بعد از خوردن غذا بشقابهایشان را هم میخورند.

آیا میدانید : گوش و بینی درتمام طول عمر انسان در حال رشد میباشند و بزرگتر میشوند.

آیا میدانید : آب دریا بهترین ماسک زیبایی پوست میباشد.

آیا میدانید : اولین مردمانی که نخ را کشف کردند وموفق به ریسیدن آن شدند ایرانیان بودند.

آیا میدانید : بزرگترین دریای دنیا دریای مدیترانه است و عمیقترین نقطه آن به ۴۳۳۰متر میرسد.

آیا میدانید : فقط پشه ماده نیش میزند و از پروتین خون مکیده شده جهت تخم گذاری استفاده میکند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 265 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 
یعنی عکس مکزیکی تر از این وجود نداره!!
بازوها که با ادم حرف میزنه ... بازو که نیست کباب کوبیده ی ناصره!!!!!
چه موج مکزیکی میره این بازوهـــــــــــــــــــــــــــــــــــا...
من مطمئنم این داره با بازوهاش بندری مخفی میرقصه...
بابا تو مسابقه دنس شرکت کن اول نشی سوم و حتما" میشی! 
عمرا" تاتیانا پرز بتونه اینجوری بازو بلرزونه!!!
آقا ما که حسودیمون شد!!
 
محمدرضا قندهاری بازدید : 747 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

 


متن نوشته شده بر روی تی شرت شوهر

تمام دختران شیطان هستند ، اما همسرم یک ملکه است

*

*

از آنها  !!!

.

.

.

دختران زیبا هستند پس از چراغ خاموش !

(شکسپیر)

همه پسران بی گناه هستند قبل از چراغ خاموش !

(زن شکسپیر)

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 272 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

شاید باورتون نشه ولی ظاهرا توی هیچ شهر دنیا به اندازه لندن، آدامس‌های جویده‌شده ی چسبیده بر روی زمین نیست و میشه حدس زد که آمار مصرف آدامس در بین مردم این شهر چقدر بالاست! تا جاییکه یکی از کارهای مهم و مستمر مأمورهای شهرداری اونجا پاک کردن این آدامس ها با کاردکی هست که همیشه اون رو بهمراه دارند. هر چند وجود این آدامس های روی زمین نشانه ای از عدم رعایت نظافت شهری از سوی شهروندان بریتانیایی است ولی بد نیست بدونید که یه آقایی بنام بن ویلسون (Ben Wilson) برای اینکه این مشکل رو بعنوان یک مسئله زیست محیطی به رخ شهروندان و همینطور مسئولین شهر بکشه و به نوعی اونها را مجاب به حفظ نظافت شهری کنه، با روش های خاصی روی این آدامس های گوشه کنار شهر نقاشی می‌کشه که یک مجموعه جالب از عکس‌ این آدامس‌های نقاشی‌شده رو می‌تونین در ادامه این مطلب از وبسایت تفریحی 90 ببینید ...

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 214 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

 

بارها پیش آمده است که صبح ها با بدخلقی از خواب بیدار شده اید. اکنون گروهی از دانشمندان دانشگاه کمبریج نشان داده اند که بدخلقی به دلیل سطوح انتقال دهنده عصبی سروتونین است که وقتی فرد غذا نخورده باشد نوسان می کند و استرسی که در اثر این نوسان ایجاد می شود منجر به بروز خشم و عصبانیت می شود.

این محققان به منظور دستیابی به این نتایج با استفاده از رزونانس مغناطیسی، تاثیرات سطوح سروتونین مغز 30 داوطلب سالم را در پاسخ به تحریکاتی چون چهره های خشمگین، غمگین و یا بیانات خنثی بررسی کردند.

در طول این تحقیقات، دانشمندان سطوح سروتونین داوطلبان را با دستکاری رژیم غذایی آنها تغییر دادند و به خصوص با استفاده از "تریپوفان"، ماده ای که برای تولید سروتونین مطلوب است و به اندازه کافی در سفیده تخم مرغ، بعضی از ماهی ها و شکلات وجود دارد این دستکاری را انجام دادند. سپس با مشاهده فعالیت نواحی مختلف مغز دریافتند که سطوح پایین سروتونین، کورتکس جلوپیشانی را برای کنترل پاسخ خشمی که در بادامه مغز ساخته شده است به شدت دچار مشکل می کند.

این دانشمندان در این خصوص توضیح دادند: "از دهه های قبل می دانستیم که "سروتونین" نقش مهمی در خشم و پرخاشگری ایفا می کند اما تنها از مدتی قبل فناوری را به دست آورده ایم که می تواند درون مغز را نگاه کند و روشی را که با آن این انتقال دهنده عصبی پالس های احساسی ما را تنظیم می کند مورد بررسی قرار دهد". به گفته این محققان، هرچند این نتایج در مورد داوطلبان سالم به دست آمد باوجود این می توانند در خصوص علل بروز طیف وسعیی از اختلالات روانی که در آنها خشم یک عنصر مشترک است توضیح دهد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 238 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

 

خیلی ها خوردن ماهی را دوست دارند اما از گیر کردن تیغ ماهی در گلو میترسند...angry

اگر خدای ناکرده تیغ ماهی در گلویتان گیر کردsurprise، با کمال آرامش و بدون اینکه گلویتان را تحریک کنید، چند حبه زیتون را در ظرفی بریزید و با یک لیوان آب چند دقیقه بجوشانید بعد آب را صاف کرده و کم کم اب را بخورید (قاشق قاشق) چند دقیقه بعد احساس راحتی خواهید کرد.wink

یک آزمایش کوچک بکنید: چند حبه زیتون بجوشانید و در آبش چند تا تیغ ماهی بگذارید، چند دقیقه بعد تیغها نرم خواهد شد مثل ماکارونی ...

محمدرضا قندهاری بازدید : 216 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

 

دو تا پيرمرد با هم قدم مي زدن و 20 قدم جلوتر همسرهاشون کنار هم به آرومي در حال قدم زدن بودند.

پيرمرد اول:«من و زنم ديروز به يه رستوران رفتيم که هم خيلي شيک و تر تميز و با کلاس بود، هم کيفيت غذاش خيلي خوب بود و هم قيمت غذاش مناسب بود.»

پيرمرد دوم:«اِ... چه جالب. پس لازم شد ما هم يه شب بريم اونجا... اسم رستوران چي بود؟»

پيرمرد اول کلي فکر کرد و به خودش فشار آورد، اما چيزي يادش نيومد. بعد پرسيد:«ببين،يه حشره اي هست، پرهاي بزرگ و خوشگلي داره، خشکش مي کنن تو خونه به عنوان تابلو نگه مي دارن، اسمش چيه؟»

پيرمرد دوم: «پروانه؟»

پيرمرد اول: «آره!» بعد با فرياد رو به پيرزنها: «پروانه! پروانه! اون رستوراني که ديروز رفتيم اسمش چي بود؟!»

محمدرضا قندهاری بازدید : 224 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

موبایلهایی که سیستم عامل آنها اندروید است در حال حاضر پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در آمریکا هستند و محبوبیت آنها روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش وبسایت تفریحی 90، کمپانی اینترنتی " کام اسکور"، موبایلهایی که سیستم عامل آنها اندروید است در حال حاضر پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در آمریکا هستند و محبوبیت آنها روز به روز بیشتر می شود.

بنا بر ارقام و اعداد اعلام شده توسط کمپانی " کام اسکور" ، در ماه های سپتامبر ، اکتبر و نوامبر ، ۹۱.۴ میلیون نفر از مردم آمریکا گوشیهای هوشمند خریدند که ۴۶.۹ درصد از آنها با سیستم عامل گوگل کار می کردند.

۲۸.۷ درصد از گوشی های خریداری شده در این سه ماه با سیستم عامل مخصوص موبایل اپل کار می کردند و به این ترتیب بعد از گوشیهای اندروید ، گوشیهای اپل پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در آمریکا هستند. گوشیهای بلک بری که قبلا" پرطرفدارترین گوشیهای هوشمند در کشور آمریکا بودند فقط ۱۶.۶ درصد از فروش این سه ماه را بخود اختصاص دادند و به ردیف سوم محبوبترین گوشیهای هوشمند سقوط کردند. با توجه به این تحقیق ، گوشیهای ویندوزی که با سیستم عامل مایکروسافت کار می کنند در حال حاضر طرفداران بسیار کمی دارند و در ردیف چهارم جدول پرطرفدارترین گوشیها قرار گرفته اند. فقط ۴.۲ درصد از گوشیهای فروخته شده در این سه ماه گوشیهای ویندوزی بودند.

بنا به گزارش " کام اسکور" ، در بین گوشیهای هوشمندی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند ، گوشیهای کمپانی سامسونگ محبوبتر هستند و طرفداران بیشتری دارند.

کمپانی " کام اسکور" با تحقیق بر روی ۳۰ هزار نفر از خریداران تلفن همراه در سه ماه سپتامبر ، اکتبر و نوامبر به این اعداد و ارقام و نتایج دست یافته است.

محمدرضا قندهاری بازدید : 262 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

در پی تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر پخش فیلم اصغر فرهادی در سینماهای سرزمین‌های اشغالی، هزاران اسرائیلی برای دیدن این فیلم ابراز علاقه کرده‌اند.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از سایت اوباما، تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی پخش فیلم جدایی نادر از سیمین در برخی سینماهای سرزمین‌های اشغالی، با ابراز تمایل شهرک‌نشینان صهیونیست مواجه شده است چرا که به ادعای آسوشیتدپرس، آن‌ها معتقدند که این فیلم، با تصویری که دولت این رژیم سال‌ها در مورد ایران به آنان القا کرده، کاملاً متضاد است.

 فرست‌پست به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: در حالی که روزنامه‌های اسرائیلی هر روز از تهدید هسته‌ای ایران خبر می‌دهند اما از 10 روز پیش تاکنون، تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها تلاش کرده‌اند یک فیلم درام ایرانی را ببینند.

این گزارش افزوده: صهیونیست‌ها تعصب زیادی به فیلم اسرائیلی «پاورقی» ساخته جوزف سدار که در این دوره از جشنواره اسکار شرکت کرده بود داشتند اما با وجود این، علاقه زیادی به دید فیلم جدایی نادر از سیمین، که قرار شده در سرزمین‌های اشغالی پخش شود، از خود نشان داده‌اند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 246 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

 

بمیرم برات : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برات : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مردم : خسته شدم!
من بمیرم ؟: راست می گویی؟

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 261 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

 

پول پارو کردن، آنهم در اوج جوانی آرزویی است که البته از قدیم گفته اند بر جوانان عیب نیست! داشتن پول و سرمایه هنگفت، اما برای برخی از جوانان نه تنها آرزو نیست که به حقیقت پیوسته است.

در این گزارش قصد داریم جوانانی را به شما معرفی کنیم که به معنای واقعی کلمه پول پارو می کنند و در حالی که چند تن از آنان کمتر از 40 سال دارند، پول خردشان میلیون است و با میلیارد سر و کار دارند.

جوانان ترین ثروتمندان دنیا از نگاه مجله فوربس را در این پست خواهید شناخت.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 2,450
  • بازدید کلی : 614,202