loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 555 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

۱) سرنخ جذاب بودن سیگار را شناسایی کنید.

بعضی اوقات نوجوانان سیگار می کشند تا استقلال و خودرأی بودن خود را به رخ شما بکشند. گاهی هم برای پیدا کردن دوستان جدید یا جا افتادن در جمع خاصی سیگار می کشند. حتی بعضی از آنها از سیگار به عنوان وسیله ای برای لاغر شدن و وزن کم کردن استفاده می کنند! برای پیشگیری از انجام چنین کارهای احمقانه ای بهتر است با فرزند خود صحبت کنید. نظر او را در مورد سیگار کشیدن و افراد سیگاری بخواهید. حتی از او بپرسید چند دوست سیگاری دور و بر خود دارد. علاوه بر آن می توانید حقه های صنایع دخانیات برای جذب مشتری را برای فرزند نوجوان خود توضیح دهید. مثلا به او بگویید چنین شرکت هایی پول های هنگفتی به هنرپیشه ها می پردازند تا در انظار عمومی سیگار به دست بگیرند. این کار هنرپیشه ها چنین فکری را در ذهن نوجوانان تداعی می کند که پول، معروفیت، خوش تیپی و سیگار همه در کنار هم قرار دارند.

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 449 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

مجموعه وکتور های جدید از صبحانه را امروز از وبسایت تفریحی 90 ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از وبسایت تفریحی 90 دریافت نمایید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 195 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

به نظر شما اسم این دستگاه را چه می توان گذاشت؟ کاملا شبیه یک پرینتر است. اما تفاوت اش در اینجا است که کاغذ های پرینت شده را در آن قرار می دهید و از طرف دیگر کاغذ سفید تحویل می گیرید!
مهندس های سازنده این دستگاه، راهی پیدا کرده اند که با استفاده از لیزر، جوهر را از روی کاغذها پاک کنند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. آنها از لیزر سبز برای این کار استفاده می کنند چرا که بیشترین توانایی را برای این کار دارد.

محقق های دانشگاه کمبریج از پالس های کوتاه لیزر برای پاک کردن کلمات و تصاویر از روی کاغذ استفاده کرده اند. لیزر در واقع جوهر روی کاغذ را بخار می کند. اما به گونه ای که آسیبی به خود کاغذ زده نمی شود.

آنها می گوید این امکان را می توان در آینده به پرینتر ها و دستگاه های فتوکپی اضافه کرد تا یک دکمه Unprint هم داشته باشند. این روش روی جوهر مدل های بسیار متنوعی از پرینترها و دستگاه های فتوکپی کار می کند و به راحتی قابل استفاده است. تیم سازنده می گوید شرکت های مختلفی برای داشتن این فناوری به آنها مراجعه کرده اند تا اولین دستگاه Unprint دنیا را به بازار بفرستند.

اگر استفاده از این فناوری فراگیر بشود ممکن است صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ به وجود بیاید و جان هزاران درخت نجات پیدا کند. کافی است تصور کنید تمام جزوه هایی که بعد از امتحانات بلامصرف می مانند، تبدیل به کاغذ های سفید بشوند.



منبع:خوارزمی

محمدرضا قندهاری بازدید : 223 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

Astro Boy (2009) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه ی با کیفیت تر ۱۰۸۰p به زودی … |

 

 

 

 

نام انیمیشن: Astro Boy – آسترو بوی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم: ۶۲۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: آسترو پسر یک دانشمند روبات می باشد که بر اثر حادثه ای ، از بین می رود و پدرش روباتی همچون او را می سازد که با داشتن نیروهای متعدد و قوی ، می بایست در برابر نیروی ظالم که با نیروی قرمز به دست آمده ، بجنگد و شهر متروسیتی را نجات بدهد …

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 244 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند.

آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است.

در چنین روزی، تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید. بگذارید آن را بستر زندگی بنامم. بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 610 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

مجموعه کمیک استریپ های "من گوساله ام" اثری ارزشمند از هنرمند خلاق و نقاد و یکی از مشهورترین کاریکاتوریست‌‌ها و انیمیشن‌سازهای ایرانی، "بزرگمهر حسین پور"است که البته کتابی هم با همین عنوان از سوی این هنرمند به چاپ رسیده است. در این کتاب که حاوی 63 کمیک استریپ می باشد آمده است: "هر گاوی که عمیقا بفهمد چقدر گاو است، در دم آدم خواهد شد و هر گاه آدمی زیادی بفهمد که آدم است، در دم گاو خواهد شد!" حسین پور در مقدمه‌ی این اثر نوشته:‌ "این کتابهذیان‌ها و خزعبلات یک گوساله است که مجموعه‌ی پرت‌و‌ پلاهای پدربزرگش را که مدام عرق یونجه می‌خورد و دم‌دمای غروب آفتاب آروغ می‌زند و یونجه نوشخوار می‌کند به خورد ما داده است." این کمیک استریپ ها در قالب این کتاب به شکلی منسجم، تبدیل به اثری ماندگار شده اند. از جذابیت های "من گوساله ام" پایان کتاب است که مخاطب را در حال تعلیق میان آسمان و زمین نگه داشته و وی را به تفکر وا می دارد.

این کمیک استریپ ها شامل پرسش های یک گوساله کنجکاو از پدربزرگش است که مخاطب را نیز درگیر این پرسش ها می کند و این گونه به جذابیت اثر می افزاید. "من گوساله ام" بر پایه محاوره می چرخد اما توانایی بالای نگارنده در پرداخت کارتونی تصاویر، آن را دلچسپ و در ذهن، ماندگار می سازد. دیالوگ هایی که در قالب پرسش و پاسخ عرضه شده، تداعی کننده شرایط اجتماعی و سیاسی هستند که در جامعه با آن ها روبرو می شویم. سوالاتی که حسین پور از زبان گوساله و پاسخ هایی که از دهان پدربزرگ می گوید، دغدغه های ذهنی یک 
کارتونیست است که پیوند عمیقی با رخدادهای روزمره جامعه خود دارد ... 

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 268 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – Megafactories: Corvette (2008) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

 

 

 

نام مستند : National Geographic Megafactories: Corvette – ابرکارخانه ها : کوروت

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۳۲۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : فارسی

خلاصه : این بار به ابرکارخانه ی بزرگ کوروت واقع در بولینگ گرین ایالت کنتاکی می رویم و از نزدیک با مراحل ساخت خودروی اسپورت کوروت Z06 آشنا می شویم . اتومبیلی سریع و مسابقه ای که با ارزش ۵۲ هزار یورویی قادر است در مدت زمان ۴ ثانیه سرعتش را از صفر به ۱۰۰ برساند و نهایت سرعت آن نیز ۳۲۰ کیلومتر می باشد ….

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 306 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

کاریکلماتور چیست؟

کاریکلماتور، زبان گویایی‌ است که شوخی می‌کند، می‌خنداند و به طعنه سخن می‌گوید، به ناهنجاری‌ها و بدی‌ها شلیک می‌کند و گاهی ناملایمات و سختی‌های زندگی را با طنز تلخ بیان می‌کند. دردهای اجتماعی را خوب می‌شناسد و هر اتفاق کوچکی را شاید کمی اغراق‌آمیز با نیشخندی کنایه‌دار مورد توجه قرار می‌دهد و می توان گفت یکی از جلوه‌های زیبای ادب و هنر معاصر است. کاریکلماتور حاصل پیوند "کاریکاتور" و "کلمه" است. این نامی است که احمد شاملو بر نوشته‌های پرویز شاپور گذاشت. چون به نظر شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی بود که با کلمه بیان شده ‌بود و بقول سهراب گل هاشم، به بازی با کلمات و شوخی با کلمات هم کاریکلماتور گفته میشود.

 

کاریکلماتور، مخاطب‌های آگاه و اندیشمند دارد که آنها را با تبسم، به تفکر وادار می‌کند. بسیاری از جملات طنز در نگاه اول یک شوخی ساده و خنده‌دار به‌نظر می‌رسد ولی اثرات واقعی آن پس از کمی تفکر و شاید تعجب برای مخاطب آشكار می‌شود. نمونه های کاریکلماتور را می توان در عرصه های مختلف خصوصا اجتماعی دید یا شنید و بطورکلی وقتی عاشق طنز باشی و بزرگ‌ترین آرزویت فقرزدایی از شادی باشد آنوقت است که کاریکلماتور بیشتر برایت شیرین و دلنشین می شود.

 


 

محمدرضا قندهاری بازدید : 327 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

یكی از نیازهای اساسی بدن ویتامین ها است که مطالب مندرج در این ایمیل اطلاعات كامل ویتامین ها را خدمت شما دوستان پرشین استار ارائه میدهد. چراکه گروهی از کارشناسان تغذیه و طب مکمل در مقاله ای جدید و جامع، اطلاعات مفیدی را درباره انواع ویتامین ها و نقش آن ها در بدن ارائه کرده اند که به شما امکان می دهد درباره نیاز های بدن خود بیشتر بدانید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 186 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

Attribute Changer 7.10 نرم افزاری کم حجم و رایگان می باشد که توسط آن می توانید صفات فایل ها مثل نام، مخفی بودن، آرشیو بودن، تاریخ ایجاد، تاریخ دسترسی و … را به صورت دسته ای و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. این نرم افزار همچنین توانایی حذف تگ عکس ها به صورت ساده دارا می باشد. نرم افزار Attribute Changer را در ادامه از وب سایت تفریحی 90 دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 2,408
  • بازدید کلی : 614,160