loading...
وبسایت تفریحی 90
محمدرضا قندهاری بازدید : 647 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (3)

 

این بار در وبسایت تفریحی 90، بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی شبیه ساز ورزش جذاب و تماشایی راگبی می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وبسایت تفریحی 90 واقع شود.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 871 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 789 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

فرا رسیدن اول آوریل، و روز ۱۳ بدر

روز دروغهای شاخدار را به صاحب اصلی این روز

یگانه معنا کننده ی واژه ی “دروغ” در جهان هستی و جانشین خلف پینوکیو

تبریک و تهنیت عرض می نماییم !

.

.

.

آهای سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

 

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 339 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (1)

 

معمولا در ایام نوروز به علت آنکه افراد بیشتر اوقات خود را به سفر می‌گذرانند و یا صرف دید و بازدید دوستان و اعضاء فامیل می‌کنند، به طور معمول کمتر آب مصرف می کنند که توصیه می شود افراد در این ایام مصرف آب را فراموش نکنند.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از پانا، دکتر فروزان صالحی، متخصص تغذیه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کمبود مصرف آب می‌تواند اختلالات مهمی در سلامت انسان به جا گذارد؛ از جمله آن که موجب بروز یبوست و ناراحتی‌های گوارشی ناشی از آن شود.

وی با اشاره به این که مصرف کافی آب و مایعات درطول سفر از کم آبی بدن وخشکی پوست جلوگیری می کند، افزود: کمبود مصرف آب در انجام واکنش‌های بیوشیمیایی حیاتی که در داخل بدن انجام می‌شود، اختلال ایجاد می‌کند.

صالحی تصریح کرد: آب در حفظ سلامت، شادابی و طراوت پوست تاثیر مهمی دارد و کمبود مصرف آن باعث کاهش رطوبت و طراوت پوست شده و یکی از عوامل موثر در خشکی و پژمرده شدن پوست و پیری و چروک شدن آن است.

کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با تأکید بر این که مصرف آب کافی، باعث فعالیت بهتر و مناسب‌تر کلیه‌ها در تصفیه‌خون و دفع مواد زائد از بدن می‌شود، ابراز داشت: لازم است افراد مصرف آب کافی را در برنامه غذایی روزانه خود فراموش نکنند و توجه داشته باشند که در تمام اوقات و روزهای زندگی، نیاز به مصرف آب داشته و هرگز نباید میزان آب مصرفی را کاهش دهند، مگر در بیماری‌های خاصی که پزشک مصرف آب را ممنوع یا محدود کرده باشد.

به گفته دکتر صالحی، استفاده ازآب سالم مهمترین عوامل سلامت در سفرهای نوروزی است و از آب چشمه ها وچاههای محلی که معمولا بهداشتی نیستند نباید استفاده کرد.

وی اظهار داشت: می توان در طول سفر از آب معدنی هایی که دارای پروانه ساخت و مجوز های بهداشتی هستند استفاده کرد و یا می توان قبل از حرکت از منزل آب لوله کشی را دریک بطری تمیز ریخته و درطول سفر از آن استفاده کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: در مناطقی که دسترسی به آب سالم وجود ندارد حتما از آب جوشیده شده استفاده کنید آلودگی آب می تواند موجب عفونت های گوارشی وبیماری های اسهالی بشود.

بخاطر داشته باشدید که مصرف چای وقهوه جای آب را نمی گیرد . چای بدلیل خاصیت ادرار آوری می تواند موجب کاهش آب بدن شود بنابراین از مصرف 3 تا 4 فنجان چای درروز بیشتر مصرف نکنید و سعی کنید مصرف روزانه 6 تا 8 لیوان آب سالم را درهمه اوقات از جمله در طول سفر رعایت کنید.

محمدرضا قندهاری بازدید : 427 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

سال نود برای اهالی سینمای ایران سال خوبی بوده، علاوه بر کسب افتخاراتی مثل کسب جایزه گلدن گلوب و اسکار بعضی جوان های دوست داشتنی و محبوب سینما و تلویزیون مثل مهدی پاکدل و بهنوش بختیاری و ترانه علیدوستی هم به خانه بخت رفتند و ازدواج کردند. اما سیامک انصاری آخرین شاه داماد سال 90 است.

به گزارش وبسایت تفریحی 90 و به نقل از تماشا ، او هفته گذشته با زندگی مجردی خداحافظی کرد و با مجلس عروسی خانوادگی و خودمانی به جمع متاهل ها پیوست. به نظر می رسد ازدواج او در نقش مستشار در مجموعه «قهوه تلخ» خیلی به مذاق این کمدین شیرین سینما و تلویزیون و البته این روزهای تئاتر، خوش آمده و او را تشویق کرده تا بالاخره آستین ها را بالا بزند و از تنهایی درآید.

انصاری در نوروز 90 در گفت و گویی با مجله 360 اعلام کرده بود عشق زندگی اش بازی های کامپیوتری است و از زمان «آی وای اس» در دهه 60 این کاره بود و بعد با دیدن آتاری شیفته این دست بازی ها می شود اما ظاهرا بالاخره این عشق قدیمی او رقیبی جدی و سرسخت پیدا کرده. عروس خانم بخشی از این ازدواج را هم مدیون مهران مدیری است چرا که سیامک خان قصد داشته از ایران برود و مدیری مانع او می شود.

او در این باره گفته: «قبل از «پاورچین» کارهایم را کرده بودم که از ایران بروم. برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا. باور نمی کنید؛ من همین پشت در خیابان بوسنی هرزگوین پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام داخل. آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و بعد بروم خارج. مهران مدیری گفت همین حالا پاشو برو جلوی دوربین. من گفتم می روم هفته دیگر می آیم. گفت همین حالا من 72 ساعت بعد، از لوکیشن بیرون آمدم. در حالی که از بازیگران «پاورچین» شده بود».

 و این طور شد که سیامک انصاری در ایران ماند و به همکاری با مهران مدیری ادامه داد و هی کار کردند و کار کردند تا بالاخره وقفه ای که در پروژه «قهوه تلخ» افتاد به او فرصت داد تا به مسائل مهمی مثل آینده و ازدواج فکر کند. روزنامه تماشا این ازدواج فرخنده را به او و همسرش تبریک می گوید و آرزوی سعادت و خوشبختی برای آنها دارد. امیدواریم همان طور که آخرین خبرهای سالمان خبر خوش و عروسی بوده سال 91 را هم با اخبار شیرین آغاز کنیم.

محمدرضا قندهاری بازدید : 355 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)

 

اهمیـت تعـطیـلات عیـد برای کنکـوری‌ها

 

با آغاز تعطیلات نوروزی، حساس‌ترین دوره آمادگی برای كنكور شروع می شود. مسائل موجود در این دوره مانند تعطیل شدن كلاس‌های مدرسه، جبران عقب‌ماندگی‌های درسی و... برنامه ریزی عید را از سایر دوره‌ها متمایز می‌كند. امسال به شكل دیگری به استقبال بهار می‌رویم. خانه‌ی كنكوری‌ها بوی همیشگی عید را ندارد، بویی از جنس كنكور دارد امسال نوروز تعطیل نیست امسال سال شماست. باید حانه تكانی كنید اما از نوع كنكوری آن. باید اوضاع را مرتب كنید. اضافه‌ها را از ذهن دور بریزید، داشته‌ها را گردگیری و تمیز كرده و به طور منظم در جای مناسبی قرار دهید. برای كنكوری‌ها بهار فصل رویشی دوباره است و ثمره هایی که دیر یا زود به بار خواهد نشست.

باید به این قضیه تاریخی نگاه کرد. معلم‌های آن زمان به دلایل مختلف در تعطیلات نوروز دست از سر دانش‌آموزان برنمی‌داشتند! (درس‌ها یادشان نرود یا کمتر از سر و کول پدر و مادرها بالا بروند) هر وقت از دست بچه‌ها کلافه شدند داد بزنند و بگویند اگر "کتاب‌نویسی" هات رو ننویسی، آقاتون تو مدرسه فلکت می‌کنه! در گذر تاریخ این موضوع برچیده نشد و هر سال طرفداران زیادی پیدا کرد؛ آنفدر که به قشرهای مختلف کشیده شد و گروه‌های مختلف سنی راه پیدا کرد. حالا آن کسانی که در نوروز درس می‌خوانند و تعطیلات را فرصتی برای پیشی گرفتن درسی نسبت به دیگران می‌دانند کم نیستند. البته این قشر به جز درس، کلا هیچی از تعطیلات نوروز نمی‌فهمند.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 811 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران وبسایت تفریحی 90 آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت تفریحی 90 دریافت نمایید.مدیریت وبسایت تفریحی 90 سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 384 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

در اوج فصل گرما و خشکسالی، چهارپایان آفریقا در کوچ‌های دسته‌جمعی به سراغ معدود رودها یا برکه‌های دارای آب می‌روند تا از تشنگی خلاص شوند، همان‌جایی کروکودیل‌های گرسنه منتظرند تا شکم خود را سیر کنند.

این تصویر از ماریوس کوئتزی که یکی از برترین تصاویر سال 2011 به انتخاب نشنال‌جئوگرافیک است، بخشی از این ماجرای پرحادثه را در پارک ملی سرنگتی تانزانیا نشان می‌دهد. به گفته عکاس، گله گورخرها هر چند دقیقه یک‌بار دور این برکه کوچک جمع می‌شدند تا رفع تشنگی کنند، اما خیلی زود به خاطر حمله کروکودیل‌ها یا دیگر شکارچیان اطراف مجبور به فرار می‌شدند.

محمدرضا قندهاری بازدید : 309 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

مدیریت وبسایت تفریحی 90 عید نوروز را بر تمامی کاربران خود تبریک می گوید.این اولین نوروز تأسیس سایت میباشد.

این بار از وبسایت تفریحی 90 طنز ویژه ای را به مناسبت عید نوروز تدارک دیده ایم.امیدواریم که از آن خوشتان بیاید.

 

محمدرضا قندهاری بازدید : 234 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

http://up.website90.com/1234.gif

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با کدام مطالب سایت بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 2,547
  • بازدید کلی : 614,299